معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

آموزش جامعه‌پذیری به دانش‌آموزان از اهداف مجلس دانش‌آموزی است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در جلسه هماهنگی اعضای ستاد انتخابات مجلس دانش‌آموزی استان بر آموزش جامعه‌پذیری به عنوان یکی از مهمترین اهداف این مجلس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش جامعه‌پذیری به دانش‌آموزان از اهداف مجلس دانش‌آموزی است

بهروز هاشمی با تبریک تولد حضرت زهرا(س) و روز بزرگداشت مقام مادر گفت: در انتخابات مجلس دانش‌آموزی همانند دیگر فعالیت‌های تربیتی باید به سایر ساحت‌های پیش‌بینی شده در سند تحول بنیادین نیز توجه شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های پرورشی در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان ادامه داد: تلاش ما بر این است که در مدارس فقط به علم‌آموزی نپردازیم و برای پرورش دیگر ابعاد لازم در زندگی اجتماعی نیز برنامه داشته باشیم؛ به‌ویژه در مدارس سمپاد که بچه‌ها به لحاظ درسی از وضعیت خوبی برخوردارند. لازم است که فعالیت‌هایی در نظر گرفته شود که تک‌بعدی و تک‌ساحتی نباشند و برای وارد شدن در اجتماع هدایت شوند.

هاشمی ضمن تاکید بر اهمیت حضور پرشور دانش‌آموزان مدارس در انتخابات مجلس دانش‌آموزی گفت: بخش اجتماعی شدن بچه‌ها در این فعالیت در مدارس صورت می‌گیرد، بنابراین مدیران و معاونین مدارس باید برای حضور حداکثری بچه‌ها تمهیداتی بیاندیشند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران بر ارتباط اعضای منتخب مجلس دانش‌آموزی با اداره‌کل تاکید و تصریح کرد: باید خواسته‌ها و انتظارات بچه‌ها را از زبان خودشان بشنویم و آنها را در برخی از تصمیم‌گیری‌ها وارد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار