با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد:

ﺟﻠﺴﻪ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺷﻮرای داﻧﺶ آﻣﻮزی و ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن ﺳﺘﺎد دﻫﻪ ﻓﺠﺮ اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ

رشت (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: اشتراک و وحدت کلمه همه آحاد جامعه موجب پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی می شود.

کد مطلب: ۱۲۵۰۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ﺟﻠﺴﻪ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺷﻮرای داﻧﺶ آﻣﻮزی و ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن ﺳﺘﺎد دﻫﻪ ﻓﺠﺮ اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ

محمد رحمتی درﺟﻠﺴﻪ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺷﻮرای داﻧﺶ آﻣﻮزی و ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن ﺳﺘﺎد دﻫﻪ ﻓﺠﺮ استان، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و سومین ﺳﺎﻟﮕﺮد ﭘﯿﺮوزی اﻧﻘﻼب اﺳﻼمی، خاطر نشان کرد: برجسته سازی دستاوردهای انقلاب و معرفی آن به نسل جوان از رویکردهای مهم آموزش و پرورش در رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین و حیات طیبه است.

وی در ادامه با اشاره به ﻫﺮﭼﻪ ﺑﺎﺷﮑﻮه ﺗﺮ ﺑﺮﮔﺰار ﺷﺪن ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ و فراهم کردن زمینه فعالیت های خلاقانه بین دانش آموزان، گفت: همه ما باید خود را مسئول بدانیم و در جهت شناساندن انقلاب اسلامی و دستاورد های آن به دانش آموزانتلاش کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه با بیان اینکه برای برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی به همکاری همه دستگاه ها و نهادها نیاز داریم، افزود: امیدواریم با مشارکت، همکاری و همفکری بتوانیم مراسم دهه فجر امسال را به نحو شایسته برگزار نماییم.

در ادامه هر یک ازحاضرین در ﺧﺼﻮص ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی وﯾﮋه داﻧﺶ آﻣﻮزی و ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن در دﻫﻪ ﻣﺒﺎرک ﻓﺠﺮ ﺑﺤﺚ و ﺗﺒﺎدل ﻧﻈﺮ ﮐﺮدﻧﺪ و در ﭘﺎﯾﺎن برنامه های شاخص ﺟﻬﺖ اﺟﺮاء ﺗﺼﻮﯾﺐ ﺷﺪ.

شایان ذکر است طرح لاله های روشن و گرامیداشت یاد و خاطره 3شهید دانش آموز و 9 شهید فرهنگی استان، تشکیل حلقات صالحین، برگزاری دوره ضمن خدمت سواد رسانه، اردوهای جهادی یک روزه، دیدار با خانواده شهید، افتتاح دهمین طرح ملی دادرس، برگزاری مسابقه انشا نویسی بین سواد آموزان دوره انتقال،برپایی نمایشگاه و غرفه انقلاب وآذین بندی مدارس و ادارات از جمله برنامه های مطرح شده در جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار