مدیرکل جدید آموزش و پرورش قم:

فرهنگیان در تمامی عرصه‌های خدمت حضوری درخشان داشته‌اند

قم(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت فرهنگیان در همه صحنه‌های خدمت به میهن اسلامی حضور درخشانی از خود به جای گذاشته‌اند که این خود مبنایی بر تربیت تمام ساحتی در وجود این انسا‌های شریف است.

کد مطلب: ۱۲۵۰۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان در تمامی عرصه‌های خدمت حضوری درخشان داشته‌اند

«علیرضا رحیمی» مدیرکل جدیدالانتصاب آموزش و پرورش استان قم در نخستین روز کاری خود، در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) حضور یافت.

وی در آیین زیارت مرقد منور حضرت معصومه(س) طی سخنانی اظهار داشت: خدمت در استان قم از بزرگ ترین افتخارات است و با توکل بر خدا و همیاری مردم شریف و شهید پرور استان به خصوص فرهنگیان عزتمند، آگاه و بصیر استان، اقداماتی شایسته و درخور شأن حریم کبریایی حضرت معصومه(س) با عزمی راسخ انجام خواهیم داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم هم چنین در حاشیه حضور بر سر مزار شهید مجید عسگری جمکرانی نخستین شهید مدافع حرم فرهنگی خاطر نشان کرد: فرهنگیان در همه صحنه های علمی، جهادی و نظامی کشور حضور درخشانی از خود به جای گذاشته اند که این خود مبنایی بر تربیت تمام ساحتی در وجود این انسان های شریف است.

رحیمی عنوان کرد: مسئولان می بایست شهدا را در تمامی اقدامات خود حاضر و ناظر بدانند زیرا میدان عملی که امروز در اختیار ماست، حاصل فداکاری ها، ایثار گری ها و از خود گذشتگی های این شهدا می باشد.

وی تاکید کرد: باید قدردان همت والای شهدا و رزمندگان اسلام باشیم و بدور از هرگونه رخوت، هر لحظه به یاد آن روحیه خستگی ناپذیرشان در ناملایمات و سختی ها استقامت به خرج دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار