مدیر آموزش و‌پرورش بجنورد:

تمام صفات نیکو و پسندیده در وجود حضرت فاطمه زهرا مشهود است

بجنورد (پانا) - به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر با حضور مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی و مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد و تعدادی از زنان فرهنگی در محل کانون ریحانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تمام صفات نیکو و پسندیده در وجود حضرت فاطمه زهرا مشهود است

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای عزیز بخصوص شهید سلیمانی و تبریک میلاد بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر به صفات نیکوی آن حضرت پرداخت و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی کاملی برای زنان ما هستند و تمام صفات نیکو و پسندیده در وجود ایشان مشهود و واضح است و ایشان بعنوان الگوی کاملی برای زنان جامعه ما محسوب می شوند و اگر زنان در بحث تربیت فرزندانشان از حضرت فاطمه زهرا الگو بگیرند، به طور یقین جامعه ای با فرهنگ اسلامی همراه با آموزه های دینی خواهیم داشت.

موسی علی نیا افزود: اگر از شخصیت، رفتار و گفتار حضرت فاطمه (س) در تربیت فرزندان استفاده شود، هیچ گونه آسیبی به فرزندان نخواهد رسید و از آسیب های اجتماعی به دور خواهند ماند که در این راستا نقش آموزش و پرورش نیز در تبیین وظیفه زنان در تربیت فرزندانشان مطابق الگوی عملی حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار روشن است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم بتوانیم دانش آموزانی تربیت کنیم که زندگی آنان توام با زندگی ائمه اطهار بویژه حضرت زهرا (س) باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار