رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان کاشمر و کوهسرخ:

تنها راه معالجه گرانی، تشدید بازرسی در همه حوزه ها است

کاشمر(پانا) - رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان کاشمر و کوهسرخ گفت تنها راه معالجه گرانی تشدید بازرسی در همه جنبه‌ها و حوزه‌ها است.

کد مطلب: ۱۲۵۰۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تنها راه معالجه گرانی، تشدید بازرسی در همه حوزه ها است

محمد رضا ملکی در گفت و گو با پانا گفت: آنچه در بازار مورد نظر است مدیریت عرضه و تقاضای انواع کالا است، بحث گرانی خود یک معلول است که علت های زیادی بر آن حاکم است، امّا همه مسائل مربوط به بحث افزایش نامتعارف قیمت ها است، تنها راه معالجه آن تشدید بازرسی ها در همه جنبه ها و حوزه ها است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم با سیاست دولت و مذاکرات برجام به سوی ارزانی کالا ها برگردیم، ما بایستی متکی بر جوانان تحصیل کرده، فارغ‌التحصیل دانشگاهی، منابع و ظرفیت های داخلی خودمان باشیم و سیاست دولت و مذاکرات برجام و هر گونه سیاست گذاری در بحث تنظیم بازار قطعاً اثرگذار خواهد بود.

ملکی در ادامه توصیه کرد: شهروندان حتماً باید از خرید هیجانی و انبار خانگی خودداری و حتّی باید در مباحثه مصرف باید صرفه جویی کنند، و موضوع دوم حمایت از تولید است یعنی هر چقدر ما تولید پایدار و مستمر داشته باشیم قطعاً امنیت غدایی بالاتری را به دنبال دارد و کمتر بازار دچار التهاب خواهد شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان کاشمر و کوهسرخ گفت: شهروندان در صورت خرید کالاهای خود با هر گونه مشاهده ای در خصوص تخلفات اقتصادی مانند: گران فروشی، کم فروشی و..... از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۲۴ و ۵۵۲۳۰۰۲۵ به اداره صمت گزارش دهند تا در عرصه وقت به حسب وظیفه سازمانی این موضوعات پیگیری شود.

وی در ادامه افزود: از کاسبان امینی که با ارائه کالاهای باکیفیت و رعایت سود قانونی و عرضه کالاهای خود با قیمت های متعارف به همشهریان اقدام می کنند، تقدیر و تشکر داریم.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار