دومین جشنواره مسابقات آنلاین احکام دانش‌آموزی درشهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران از برگزاری دومین جشنواره مسابقات کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهرستان‌های استان تهران با محوریت کتاب گلستان شکوفه‌هابه صورت آنلاین خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دومین جشنواره مسابقات آنلاین احکام دانش‌آموزی درشهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، دومین جشنواره کتابخوانی با محوریت کتاب احکام (گلستان شکوفه‌ها) ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در سطح شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهد شد.

سید مجتبی هاشمی،مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه گفت: این اداره با توجه به اهمیت ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی با محوریت مسائل دینی در میان دانش‌آموزان، گسترش این فرهنگ را یکی از راه‌های موثر در رفع آسیب‌های اجتماعی موجود در مدارس دانست که در کنار افزایش معلومات شخصی می‌تواند بروز مسائل آسیب زا در بستر مدرسه را کاهش دهد.

وی بیان کرذ: امسال بیش از 8500 جلد کتاب احکام ابتدایی در استان توزیع شده است. آشنایی با اصول دین، احکام، شرایط سن تکلیف، نماز، وضو، روزه، آشنایی با 14 معصوم (ع) از جمله موارد قابل ذکر است که در این کتاب به آن اشاره شده است.

هاشمی افزود: این مسابقه با محوریت کتاب گلستان شکوفه‌ها از تاریخ دهم لغایت 22 بهمن ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و نتایج آن هم زمان با میلاد حضرت علی(ع) اعلام و از نفرات برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

اولین دوره جشنواره مسابقات کتابخوانی با محوریت کتاب گلستان شکوفه‌ها در سال تحصیلی 1400-1399 با مشارکت 7000 نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار