معاون سوادآموزی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد:

شرکت 4720 سوادآموز دوره انتقال در مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری

تبریز(پانا) - معاون سوادآموزی استان آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری هر سال همزمان با هفته سوادآموزی برای سوادآموزان دوره انتقال برگزار می شود از شرکت 4720 سوادآموز در مسابقه امسال خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 4720 سوادآموز دوره  انتقال در مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری

اسفندیار صادقی در خصوص برگزاری مسابقه انشاءنویسی گفت: این مسابقه با هدف تقویت مهارت های خواندن و نوشتن و کاربست آن در مسائل روزمره زندگی فردی و اجتماعی و همچنین گسترش و ترویج فرهنگ پرسش گری، جستجوگری و تقویت قدرت تفکر و خلاقیت فردی و اجتماعی برگزار می شود

وی خاطرنشان کرد: هدف ها و نیازهای آموزشی و پرورشی بزرگسالان بی سواد، صرفاً کسب دانش و اطلاعات و مانند آن نیست، بلکه علاوه برآن، آموختن مهارت هایی مورد توجه است که آنان را در رسیدن به زندگی مناسب تری یاری کند.

اسفندیار صادقی در ادامه اظهار کرد: سازمان نهضت سوادآموزی به عنوان یک نهاد آموزشی - فرهنگی درحوزه آموزش بزرگسالان، همه ساله طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اجرای برنامه های فرهنگی مختلفی را در دستور کار قرار می دهد.

این مقام مسئول افزود: با توجه به اجرای موفق برنامه های فرهنگی - آموزشی سنوات گذشته، درسال جاری نیز به مناسبت برگزاری هفته سوادآموزی با توجه به نامگذاری سال به نام " سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها " ، مسابقه انشانویسی پرسش مهر ریاست جمهوری 1400 با موضوع هایی محوریت " ایران سربلند ، ایران قوی " ویژه سوادآموزان دوره انتقال براساس سهمیه تعیین شده از سوی سازمان برگزار شد.

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقه نیز گفت: سوادآموزان دوره انتقال یکی از موضوع های"برای رسیدن به ایران قوی، چه کارهایی می توانیم انجام دهیم؟ - ایران قوی چه ویژگی هایی دارد؟ - چگونه می توانیم به سربلندی ایران قوی کمک کنیم؟" را انتخاب و نظرات و پیشنهادات خود را به صورت دست نوشته به آموزش دهندگان تحویل می دهند.

صادقی در خصوص تعداد شرکت کنندگان این مسابقه گفت: تعداد 4720 سوادآموز از 4882 سوادآموز درحال تحصیل دوره انتقال در این برنامه شرکت نمودند و پس از بررسی دست نوشته های برتر در دبیرخانه استانی، 10 اثر برتر به مرحله کشوری معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار