دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های دهه فجر مشارکت فعال داشته باشند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل عنوان کرد دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های دهه فجر مشارکت فعال داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۵۰۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های دهه فجر مشارکت فعال داشته باشند

احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان ستاد برگزاری دهه فجر استان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر در هر شرایطی باید باشکوه برگزار شود، اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت رسالت برجسته ای در خصوص تبیین آرمان های انقلاب اسلامی برای نسل حاضر بر دوش دارد.

وی ضمن اعلام آمادگی آموزش و پرورش استان برای اجرای برنامه ها این ایام چه بصورت حضوری یا مجازی خاطرنشان کرد: با تولید محتوای مناسب می توانیم فضای ذهنی مناسبی را در دانش آموزان ایجاد کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان انسجام در اجرای برنامه ها را خواستار شد و افزود: دبیرخانه مربوطه هماهنگی های مناسب در اجرای برنامه ها و دیگر حوزه ها نیز تمهیدات لازم برای اجرای برنامه های پیش بینی شده را بعمل آورند.

ناصری بیان کرد: محتوای برنامه ها باید اثربخش باشد تا در انتقال ارزش های انقلابی و تبیین هدف های مورد نظر موفق باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ها بایستی با علایق و نیازهای مخاطبین تطبیق داده شود، اظهار کرد: کانون و مرکز اجرای برنامه ها مدرسه است و باید به توجه جدی به نقش دانش آموزان داشته باشیم چرا که مشارکت آنان می تواند موفقیت در اجرای برنامه ها را بدنبال داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین از مدیران مدارس خواست تا در اجرای هر چه بهتر برنامه ها مسئولیت هایی را نیز بر اساس نوع تخصص به همکاران تفویض کنند.

ناصری در ادامه گفت: در توزیع اجرای برنامه ها بین مدارس مناطق مختلف شهر دقت بیشتری صورت گیرد، تا تمامی مدارس بتوانند نقش خود را در اجرای برنامه های دهه فجر ایفا کنند.

در این جلسه پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل هم گفت: همزمان با دهه فجر، همایش ملی «یاوران انقلاب» در سراسر این استان برگزار می‌شود.

وی همچنین از حضور گسترده و منسجم دانش آموزان پیشتاز در برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: در آستانه فرا رسیدن چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش می کنیم برنامه های گرامیداشت دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر این استان باشکوه تر از سال های قبل و با حضور پررنگ اقشار مختلف مردم بویژه فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار