تامین واکسن آسترازنکا برای زائران حج تمتع خراسان‌جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیر حج و زیارت استان خراسان جنوبی خبر داد زائران حج تمتع خراسان‌جنوبی برای تزریق واکسن آسترازنکا می‌توانند با هماهنگی مدیر کاروان به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

کد مطلب: ۱۲۴۹۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تامین واکسن آسترازنکا برای زائران حج تمتع خراسان‌جنوبی

به گزارش اداره کل حج و زیارت خراسان جنوبی، ابوالفضل نوفرستی، مدیر حج و زیارت استان خراسان جنوبی گفت: با هماهنگی‌های دانشگاه علوم پزشکی و حج و زیارت خراسان‌جنوبی مقرر شد همه زائران حج تمتع استان برای تزریق دز سوم واکسن آسترازنکا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

ابوالفضل نوفرستی گفت: تعیین و توصیه به تزریق واکسن آسترازنکا بر اساس آخرین دستورالعمل‌های وزارت بهداشت عربستان برای عزیمت افراد به این کشور تا این تاریخ است.

وی گفت: لیست زائران ثبت‌نامی در کاروان‌ها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته و زائران با توجه به شهر محل سکونت خود با هماهنگی مدیر کاروان می‌توانند به مراکز واکسیناسیون شهرستان برای تزریق واکسن آسترازنکا مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت استان گفت: انجام واکسیناسیون به‌منظور برنامه‌ریزی‌های مقدماتی حج تمتع است و تشرف به حج منوط به اعلام برگزاری حج از سوی وزارت حج و عمره عربستان و همچنین میزان سهمیه برای ایران است.

نوفرستی گفت: افراد دارای سابقه بیماری‌های خاص و زمینه‌ای پیش‌از انجام واکسیناسیون با پزشک خود مشورت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار