مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد

برگزاری پویش مجازی «دست‌بوسِ مادر» در شبکه شاد

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری پویش مجازی «دست‌بوسِ مادر» در شبکه شاد همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) و روز مادر و بزرگداشت مقام زن با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش مجازی «دست‌بوسِ مادر» در شبکه شاد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «باید کاری کنیم که بچه‌ها دست مادر را حتماً ببوسند؛ اسلام دنبال این است.» بر همین اساس امسال همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) و روز مادر و بزرگداشت مقام زن، اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش باهمکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری اقدام به برگزاری پویش مجازی «دست‌بوسِ مادر» در شبکه شاد کرده است.

وی افزود: دانش آموزان می توانند از این دست‌بوسی مهربانانه، عکس بگیرند و سوم تا هشتم بهمن ماه عکس های خود را در شبکه شاد به نشانی alo_nojavan @ ارسال کنند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: جوایزی هم برای این پویش در نظر گرفته شده که به قید قرعه به منتخبان اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه دانش آموزان می توانند برای پیوستن به این پویش و کسب اطلاعات بیشتر به کانال اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش@parvareshi1 یا کانال @nojavan_khamenei در شبکه شاد مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار