نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

رفع مشکلات شهرهای بزرگ با ایجاد دولت الکترونیک میسر است

اسلامشهر (پانا) - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت استقرار دولت الکترونیک می‌تواند علاوه بر صیانت از کارکنان، خدمات مورد نیاز شهروندان را به روزرسانی کند.

کد مطلب: ۱۲۴۹۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
رفع مشکلات شهرهای بزرگ با ایجاد دولت الکترونیک میسر است

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مترو میدان نماز شهرستان اسلامشهر با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد از بودجه کشور در دست وزیران و سازمان‌ها و بقیه در اختیار استانداران است که باید برای اجرای بهینه پروژه‌ها و خدمات اختیارات استانداران افزایش یابد.

وی با انتقاد از اختصاص ۷۲ هزار میلیارد تومان از محل هدفمند کردن یارانه‌ها در سرفصل‌های دیگر افزود: در تبصره ۱۴ قانون به نام هدفمند کردن یارانه‌ها، مبلغ اندکی هزینه شده و بقیه در جای دیگر هزینه شده و فقط بدهی ۱۴۰ میلیارد تومانی آن برای دولت باقی مانده که این جفا در حق مردم و کشور است.

نیکزاد با اشاره به ضرورت توجه به حمل و نقل شهری تاکید کرد: بهترین راه حل رفع مشکل حمل و نقل عمومی شهرها توسعه حمل و نقل ریلی است. یکی از راه‌های رفع مشکلات شهرهایی مانند تهران و اسلامشهر ایجاد دولت الکترونیک است، استقرار دولت الکترونیک می‌تواند علاوه بر صیانت از کارکنان، خدمات مورد نیاز شهروندان را به روزرسانی کند.

در این مراسم رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار تهران، رئیس شورای اسلامی و شهردار اسلامشهر نیز در سخنانی بر ضرورت تسریع در عملیات تکمیل پروژه مترو اسلامشهر تأکید کردند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار