ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهارستان خبر داد:

آغاز فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر از 6 بهمن

بهارستان (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان از زمان و سایت فروش بلیت‌های جشنواره فجر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر از 6 بهمن

فاطمه قاسمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان گفت: آبروی شهر در برگزاری هرچه بهتر و صحیح‌تر جشنواره سراسری فیلم فجر است و نهادهای متولی موظف هستند تا با تعامل و همکاری این رویداد و اتفاق مهم فرهنگی کشور را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم تا شور و نشاط را بین شهروندان ایجاد کنیم.

قاسمی توسعه فضاهای فرهنگی را سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: با توجه به این که فضاهای فرهنگی پاسخگوی جمعیت بهارستان نیست از این‌رو تقویت سرمایه‌های فرهنگی و هنری با وجود استعدادهای فراوان می تواند، بسیاری از مسائل و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

وی از برگزاری کنگره ملی مهدویت خبر داد و گفت: در این کنگره تمام شهرستان‌های استان تهران در 16 بخش حضور دارند که بهارستان میزبان بخش تصویربرداری است و انتظار می‌رود تا ظرفیت‌های موجود شهرستان در این بخش حضور پیدا کنند و آثار خود را به نمایش بگذارند.

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد بهارستان ادامه داد: در این جشنواره 22 فیلم در سینما مهر نسیم‌شهر اکران خواهد شد که شهروندان می‌توانند از ساعت 10 صبح 6 بهمن از طریق سایت‌های ایران تیکت، سینما تیکت و گیشه 7 اقدام به تهیه بلیت کنند

فاطمه قاسمی در پایان از میزبانی بهارستان در جشنواره مطبوعات استان تهران خبرداد.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار