معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

حضور دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در مسابقات کشتی

تهران (پانا) -معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری مسابقات کشتی دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران با هدف انتخاب برترین دانش‌آموزان جهت اعزام به مسابقات کشوری در تاریخ هفتم و هشتم بهمن ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در مسابقات کشتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، الهه حسن پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این نشست با اشاره به اهمیت و قدمت ورزش کشتی در ایران و تأثیر آن بر روحیه ایرانیان گفت: کشتی یکی از قدیمی‌ترین و فراگیرترین ورزش‌های دنیا است و توسعه این رشته ورزشی با توجه به ظرفیت و پتانسیل های بالا در بین دانش آموزان مناطق شهرستانهای استان تهران امری ضروری است.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات کشتی دانش‌آموزان در سطح مناطق و استان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و شیوه‌نامه‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور مورد تاکید است.

مسابقات کشتی دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران با هدف انتخاب برترین دانش‌آموزان جهت اعزام به مسابقات کشوری در تاریخ هفتم و هشتم بهمن ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار