19 عضو تیم ملی تکواندوی بانوان به کرونا مبتلا شدند

تهران (پانا) - کادر فنی و اعضای تیم ملی تکواندوی بانوان به ویروس کرونا مبتلا شدند و احتمال حضور در رقابت‌های فجیره را از دست دادند.

کد مطلب: ۱۲۴۹۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
19 عضو تیم ملی تکواندوی بانوان به کرونا مبتلا شدند

به گزارش ایسنا، مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران با اعلام این خبر، اظهار کرد: برای رقابت های لیگ تمامی تکواندوکاران و مربیان تست کرونا دادند اما در جریان برگزاری مسابقات، یک نفر از دوستان یکی از نفرات حاضر در اردوی تکواندو برای دیدن او به سالن آمد که متاسفانه مبتلا به کرونا بوده و این ویروس را منتقل می کند.

وی افزود: با این اتفاق بعد از چند روز تست ۱۹ بازیکن و اعضای کادر فنی تیم بانوان که در اردوی تیم ملی حضور داشتند مثبت شد. با توجه به علائمی که داشتیم به احتمال زیاد به ویروس اومیکرون مبتلا شده ایم اما در حال حاضر خدا را شکر در شرایط خوبی قرار داریم.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در پایان گفت: درخواست حضور در تورنمنت فجیره را داشتیم اما با این اتفاق حضورمان در این رقابت ها لغو شد. قرار است نفرات حاضر در اردو برای حضور در ادامه رقابت های لیگ در ۱۵ بهمن تست کرونا بدهند و در صورت منفی بودن در لیگ شرکت کنند و پس از آن اردوهای تیم ملی از سر گرفته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار