برگزاری سلسه جلسات «زندگی، مشکلات، حال خوب» در کتابخانه کوثر کاشمر

کاشمر (پانا) - به همت اداره کتابخانه های عمومی کاشمر سلسله جلسات «زندگی، مشکلات، حال خوب» در کتابخانه عمومی کوثر کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سلسه جلسات «زندگی، مشکلات، حال خوب» در کتابخانه کوثر کاشمر

محمد فیض عارفی رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشمر با اعلام این خبر گفت: با توجه به قرار گرفتن کتابخانه کوثر در یکی از مناطق محروم کاشمر و لزوم ارائه آموزش هایی در راستای افزایش مهارت های زندگی، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اقدام به برگزاری سلسله جلساتی به همین منظور در این کتابخانه کرد.
وی ادامه داد: در این جلسات آموزشی، مریم مهربان نیا، کارشناس ارشد روان شناسی بالینی و از مشاوران خانواده به ارائه آموزش هایی در راستای افرایش مهارت های زندگی، بهبود روابط خانوادگی، تربیت فرزند و کاهش آسیب های اجتماعی پرداخت.
وی افزود: این دوره آموزشی که 5 جلسه به طول انجامید با استقبال مناسب اعضای کتابخانه و ساکنان منطقه واقع و شرکت کنندگان خواستار تداوم برگزاری چنین دوره هایی شدند.
رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشمر با بیان اینکه تلاش برای افزایش آگاهی های اقشار مختلف مردم از رسالت های کتابخانه های عمومی است، تأکید کرد: این اداره برگزاری دوره ها و جلسات آموزشی برای گروه های مختلف مخاطب را در دستور کار دارد و با کمک و همکاری کارشناسان مختلف و همچنین کتابداران شهرستان کاشمر تلاش می کند تا با افزایش آگاهی و ارائه آموزش های متنوع در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح زندگی جامعه در شهرستان کاشمر گام بردارد.

خبرنگار: مجتبی صاحب زمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار