دیدار رییس آموزش و پرورش ناحیه 3 قم با خانواده های معلمان شهید «کریمی» و «امجدی»

قم(پانا)- رییس آموزش و پرورش ناحیه 3 قم به همراه تعدادی از اعضای کانون بسیج فرهنگیان شهید بیطرفان ناحیه، با خانواده های معظم شهیدان کریمی و امجدی دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۲۴۹۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار رییس آموزش و پرورش ناحیه 3 قم با خانواده های معلمان شهید «کریمی» و «امجدی»

«سید حسین رضوی حائری» رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 قم به همراه تعدادی از اعضای کانون بسیج فرهنگیان شهید بیطرفان ناحیه، با خانواده های معظم شهیدان کریمی و امجدی دیدار کردند.

در این دیدار که به همت کانون شهید بیطرفان صورت گرفت، «سید حسین رضوی» رییس اداره و «محرمعلی خلیلی» مدیر کانون بسیج، در سخنانی پاسداشت یاد و خاطره شهدا و دیدار با خانواده های معظم آنان را نوعی تجدید روحیه و قدرشناسی از وجود نعمت امنیت و ولایت دانستند.

در دیدارهای فوق مادر شهید ناصر کریمی و همسر شهید حسن امجدی، خاطراتی را از شهیدان والامقام خود بازگو کردند، سپس لوح تقدیر و هدایایی به پاس قدرشناسی از روحیه صبر و مقاومت انقلابی، به خانواده های این دو شهید عزیز تقدیم شد.

در دیدار با خانواده های دو شهید گرانقدر که به مناسبت تکریم مادران و همسران شهدا صورت گرفت، «ربابه براتی فرد» کارشناسی شاهد و ایثارگران ناحیه 3 و سرهنگ محمدحسین محمدی از بسیج فرهنگیان نیز حضور داشتند.

معلم شهید «ناصر کریمی» متولد اول شهریور سال 1344 در اردستان بود و در اول بهمن سال 1365 در عملیات کربلای پنج، منطقه شلمچه به شهادت رسید. این شهید عزیز در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده شد.

معلم شهید «حسن امجدی» فرزند رضا سال 1334 در قم چشم به جهان گشود و در تاریخ 10 اردیبهشت 61 در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر به شهادت رسید؛ مزار این معلم ورزشکار، در گلزار شهدای شیخان قم قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار