بازدید رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده کرمان

کرمان(پانا) - رئیس‌جمهور ساعاتی پس از بازگشت از روسیه، برای بررسی میدانی و بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان وارد جیرفت شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید ابراهیم رییسی امروز (جمعه) با استقبال استاندار کرمان و جمعی از مسئولان از طریق فرودگاه جیرفت وارد این شهرستان شد.

وی که بامداد امروز در پایان سفر ۲ روزه خود به روسیه و بدو ورود به فرودگاه مهرآباد تهران، ضمن برقراری تماس تلفنی با استاندار کرمان آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب و شرق این استان را جویا شده بود به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده این منطقه وارد جیرفت شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی همچنین در تماس تلفنی امروز با استاندار کرمان، ضمن پیگیری خسارات وارد شده توسط سیل به مناطق جنوبی و شرقی این استان، جزئیات رسیدگی به آسیب دیدگان و اسکان موقت آن‌ها را پیگیری و دستورات لازم به منظور تسریع در خدمات رسانی به سیل زدگان کرمان را به استاندار ابلاغ کرد.

عصر دیروز (پنجشنبه) نیز غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رییس‌جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور در تماس تلفنی از مسکو با وزیر کشور و استاندار کرمان، وضعیت سیل و سیل زدگان مناطق مختلف کرمان را جویا شده بود.

سیلاب که هفته گذشته خسارت های زیادی در جنوب استان کرمان ایجاد کرده بود، طی چند روز گذشته نیز خسارت های دیگری در این مناطق و نیز شرق استان کرمان به بار آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار