امام جمعه دماوند:

ضرورت توجه به زنان و مادران به عنوان عناصر مهم موفقیت ایران اسلامی

دماوند(پانا)- امام جمعه دماوند در مراسم نماز جمعه گفت بانوان به عنوان محور نهاد خانواده می‌توانند در تعالی فرزندان نقش بی‌بدیلی را ایفا کنند.

کد مطلب: ۱۲۴۹۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به زنان و مادران به عنوان عناصر مهم موفقیت ایران اسلامی

حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی، امام جمعه دماوند در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: فاطمه(س) در ابعاد وجودی حیات خویش الگوی جامعه نه فقط برای زنان بلکه برای همه مردان و زنان است. زنان جامعه ما با الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) و با داشتن نقش بی بدیلشان جهت فرزند آوری و فرزند پروری آینده موفقی را برای ایران تضمین می‌کنند.

وی ادامه داد: تکریم بانوان و مادران واهمیت به جایگاه والای آنها و قدردانی از زحماتشان در اسلام و ایران مورد تاکید فراوان قرار گرفته است که عمل به این دستورات موجب ارزشمندی هر چه بیشتر زنان و مادران می‌شود.

امام جمعه دماوند با اشاره به شعار نه شرقی نه غربی بیان کرد: برخی غربگرایان داخلی تعامل ایران با روسیه و چین را ناقض استقلال کشور می‌دانند و مخالف شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی قلمداد می کنند؛ در صورتی که شرق وغرب جغرافیایی با شرق و غرب سیاسی فرق می‌کند، منظور از نه شرقی و غربی، عدم وابستگی به شرق و غرب است.

وی تصریح کرد: روسیه فعلی شوروی سابق نیست، ما به دنبال تأمین منافع ایران و ایرانی، با کشورهای غیر دشمن هستیم دوران بزن و دررو، نه تنها در ایران، بلکه در همه کشورهای جبهه مقاومت تمام شده است عربستان و امارات باید دست از تجاوز و کشتار مردم یمن بردارند.

خبرنگار:فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار