نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی:

تخصیص 25 میلیارد ریال برای تکمیل ساخت مدارس و مسکن مهر خورموج

بوشهر (پانا) - نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از دبیرستان مالک اشتر خورموج از تخصیص 25 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ساخت مدارس مسکن مهر خورموج و شهید فقیه حسینی چارک خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص 25 میلیارد ریال برای تکمیل ساخت مدارس و مسکن مهر خورموج

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی، نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از دبیرستان متوسطه اول پسرانه مالک اشتر خورموج بازدید کرد.
غلامحسین کرمی در این دیدار با اعضای کادر مدیریتی و دبیران این مدرسه و آشنایی با مشکلات آن صورت گرفت اظهار کرد: معلمان در دوران کرونا و پسا کرونا در خط مقدم مبارزه با جهل و بی سوادی هستند.
کرمی با بیان اینکه افتخار من در زندگی این است که خود یک معلمم، تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی همواره مدافع حقوق فرهنگیان بوده است و در مسئله رتبه‌بندی نیز با اکثریت آرا به تصویب آن رای داد.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود مشکلات و محدودیت‌های بودجه طرح های عمرانی با کمک و همراهی فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی مبلغ ۲۵ میلیارد ریال بابت ساخت آموزشگاه‌های ۱۲ کلاسه مهر خورموج و سه کلاسه شهید حسینی روستای چارک تخصیص یافته است.
در این دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی و شهردار خورموج نیز نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را همراهی می کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار