جام‌ ملت‌های‌ آسیا؛ تساوی دختران ایران در گام اول

تهران (پانا) - تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا برابر هند به تساوی بدون گل رسید.

کد مطلب: ۱۲۴۹۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
جام‌ ملت‌های‌ آسیا؛ تساوی دختران ایران در گام اول

تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین بازی خود در جام ملت‌ها به مصاف تیم ملی هند میزبان مسابقات رفت که این دیدار گلی دربرنداشت. تیم ملی هند دو بازیکن خود را به دلیل کرونا در این بازی در اختیار نداشت. در نیمه نخست اتفاق خاصی رخ نداد. در این نیمه تیم هند ۶۲ درصد و ایران ۳۷ درصد بازی را در اختیار داشت. همچنین تیم ملی هند ۱۱ شوت و ایران چهار شوت به سمت دروازه حریف داشتند و هر دو تیم ۲ ضربه مستقیم به سمت دروازه داشتند.

در نیمه دوم حملات هجومی تیم ملی هند به ایران بیشتر شد و در دقایق ابتدایی "کامالا دوی" ۲۹ ساله یکی از موثرترین بازیکنان تیم ملی هند وارد زمین شد. در دقیقه ۵۰ بازی با اشتباه غزاله بنی طالبی و زهره کودایی نزدیک بود تا دروازه ایران باز شود. در دقیقه ۵۹ بازی زهرا معصومی به جای سمانه چهکندی و مرضیه نیکخواه به جای زهرا سربالی وارد زمین شدند.

در دقیقه ۶۲ این دیدار موقعیت فوق العاده خطرناک از کنار دروازه ایران بیرون رفت و در دقیقه ۶۵ دروازه بان ایران با واکنش باورنکردنی از دوقدمی ضربه سر بازیکن هند از روی خط بیرون کشید.

همچنین ثنا صادقی به دلیل دریافت کارت زرد با یاسمن فرمانی در دقیقه ۷۰ این بازی تعویض شد و سارا ظهرابی نیز به جای هاجر دباغی به زمین آمد. شماره ۱۷ ایران نگین زندی نیز در نیمه دوم ۲ موقعیت گلزنی مسلم را از دست داد و در دقیقه ۸۷ افسانه چترنور بجای او وارد زمین شد. روند بازی در این نیمه هم در اختیار هند بود و ابران با روش تدافعی دل به ضدحملات و کرنر بسته است. این نخستین امتیاز تاریخ تیم‌ فوتبال زنان ایران در جام ملت‌های آسیا بود.

تیم ملی فوتبال زنان سوم بهمن در دومین دیدار ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف چین می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار