فرماندار بیجار :

یادواره شهدا بهترین یادآوری است برای انسانهای آزاده

خبرگزاری پانا:حمداله کریمی در یادواره سرداران و 450 شهید والامقام شهرستان بیجار با اشاره به اینکه امروزه ایران اسلامی بیش از گذشته نیازمند فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی است گفت : شهادت عزت ابدی است.

کد مطلب: ۱۲۴۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حمداله کریمی فرماندار بیجار در یادواره سرداران و 450 شهید والامقام شهرستان بیجار با اشاره به اینکه امروزه ایران اسلامی بیش از گذشته نیازمند فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی است گفت : شهادت عزت ابدی است.

کریمی در حاشیه دومین یادواره 450 شهید والامقام شهرستان بیجار که در حسینیه این شهر با حضور میهمانان کشوری، استانی و شهرستانی و ایثارگران و خانواده شهدا برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما در بیجار اظهار داشت: شهدای شهرستان بیجار با ولایتمداری در راه اعتلای نظام اسلامی تلاش کردند و جان خود را در این راه در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: برای دومین سال متوالی موفق به برگزاری این یادواره شکوهمند شدیم که حدود سه هزار نفر در آن شرکت داشتند.

فرماندار بیجار با بیان این‌که جوهره و باطن انسان در زمان امتحان نمایان می‌شود، خاطرنشان کرد: زمانی که در این کشور آزمونی برای ایثارگری و رشادت بود شهیدان از خون، جان، مال و ناموس ملت دفاع کردند و از آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.

کریمی با بیان این‌که امروز ایران اسلامی بیش از هر زمانی نیازمند ترویج ایثار و شهادت است، تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی با بکارگیری عنصر بصیرت و سلاح قلم باید راه شهدا را ادامه داده و با این عمل خود از خون آنان پاسداری کنند.

فرماندار بیجار با بیان این‌که هر چه داریم به برکت و جانفشانی‌های شهدا است، گفت: پرچم عروج انسان به معنویت که امروزه در گوشه و کنار جهان اتفاق می‌افتد در حقیقت پرچم امامان و شهدا است و ما ادامه دهنده راه و آرمان‌های آن بزرگواران هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار