معاون اجتماعی پلیس استان در گفت و گو با پانا عنوان کرد:

همه جاده‌های استان همدان با کولاک برف مواجهند

همدان (پانا) - معاون اجتماعی پلیس استان همدان اعلام کرد هم‌اکنون در تمام محورهای مواصلاتی استان، بارش برف، کولاک شدید، یخ‌زدگی و کاهش دید افقی در جریان است و امکان تردد وجود ندارد و هم استانی‌های عزیز تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

کد مطلب: ۱۲۴۹۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
همه جاده‌های استان همدان با کولاک برف مواجهند

حسین بشری در گفت و گو با پانا گفت: محورهای(همدان-سنندج)، (همدان-کرمانشاه) و (همدان-ملایر) که محورهای اصلی ارتباطی استان هستند، هم‌اکنون به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود هستند و به جز موارد ضروری(خودروهای حامل مواد سوختی و خوراک های فاسد شدنی، خودروهای آتش‌نشانی و اورژانس و خودروهای راهداری) امکان تردد وجود ندارد.
وی ادامه داد: هم استانی های عزیز توجه داشته باشند که از ورود آنها به محورهای مذکور توسط همکاران ما ممانعت به عمل خواهد آمد.

بشری افزود: تردد در سایر جاده ها و گردنه های استان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بشری همچنین عنوان کرد: تعدادی از رانندگان در گردنه اسدآباد گرفتار شدند و گردنه فعلا مسدود است؛ همکاران ما در تلاشند تا هرچه سریعتر انسداد برطرف شود.

لازم به ذکر است طبق آخرین اعلام محور (کبودرآهنگ-زنجان) نیز به دلیل بارش برف و کولاک شدید مسدود شد.

این مقام انتظامی گفت: جاده گنجنامه نیز به دلیل لغزندگی شدید و بارش برف از میدان عباس آباد مسدود است.

وی در پایان اشاره کرد: این محدودیت توسط پلیس راه استان، راهداری و سایر نیروهای امدادی در راستای ایمنی و سلامتی مردم اعمال شده و از مردم می‌خواهم با نیروهای مربوطه همکاری کنند.

خبرنگار: حسین زرنقاب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار