نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:

سازمان مدیریت پسماند جانی دوباره می گیرد

تبریز (پانا) - نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از تغییرات جدید در سازمان مدیریت پسماند خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان مدیریت پسماند جانی دوباره می گیرد

مسعود پزشکیان افزود: دیگر زمان دفن پسماند و برخوردهای سنتی با پسماند به پایان رسیده است و باید به این مقوله نگرشی نو و به روز داشته باشیم.

وی گفت: در خصوص تولید انرژی از پسماند اظهار کرد: در هر امری قدم اول گرفتن تصمیم درست است و در قدم دوم اجرایی کردن آن تصمیم درست، در بحث تبدیل زباله به انرژی باید تمام جوانب و شرایط مسئله را با تحقیقات علمی و کمک گرفتن از مراجع علمی همچون دانشگاه ها بررسی کرد و بعد از آن اقدامات عملی را شروع کرده وارد مرحله عملیاتی طرح شد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در جریان فعالیت های سازمان مدیریت پسماند قرار گرفته و اضافه کرد : دنیا به صورت مدرن با مقوله پسماند برخورد می کند و ابتدایی ترین قدم در این بحث تفکیک از مبدا پسماند می‌باشد که تولید کود و انرژی از زباله ها در قدم دوم می باشد بنابراین فرهنگ‌سازی و آموزش های لازم در امر تفکیک از مبدا بسیار ضروری بوده و باید وقت زیادی صرف این امر شود.
پزشکیان در آخر از تلاش‌ها و فعالیت‌های مدیرعامل و کارکنان سازمان مدیریت پسماند تشکر کرده و اعلام آمادگی کرد که در موارد و مشکلات این سازمان حامی و پشتیبان ایشان باشد.
لازم به ذکر است، قبل از بازدید از سایت میانی توزین و انتقال پسماند توسط مسعود پزشکیان، یونس فاتح، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند نیز با ارائه گزارشی جامع و کامل، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو را در جریان فعالیت ها و طرح های این سازمان قرار داده و برنامه ای را که برای آینده در نظر گرفته شده را ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار