حضور بیش از یک هزار و 800 شرکت‌کننده در المپیاد رویش در فارس

شیراز (پانا) - به گفته معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی فارس هفتمین دوره المپیاد استانی بازی‌های فکری سرگرمی رویش در فارس امروز ۳۰ دی‌ماه در شیراز آغاز شده و تا فردا یکم بهمن ماه با حضور بیش از یک هزار و 800 شرکت‌کننده ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور بیش از یک هزار و 800 شرکت‌کننده در المپیاد رویش در فارس

فاطمه عظیمی در حاشیه برگزاری هفتمین دوره المپیاد استانی بازی‌های فکری سرگرمی رویش در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه نزدیک به ۷۰ هزار دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی این مشابقات شرکت داشتند، اظهار کرد: نفرات اول تا سوم مرحله‌های آموزشگاه و منطقه هم‌اکنون در مرحله استانی حضور دارند.
وی افزود: در این دوره از مسابقات نیز با استقبال خوبی از مناطق و دانش‌آموزان مواجه شدیم به طوری که نزدیک به ۴۳ منطقه از فارس در المپیاد رویش شرکت کرده‌اند و بیش از یک هزار و 800 دانش‌آموز در مرحله استانی با هم به رقابت می‌پردازند.
معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی با بیان اینکه این دوره از المپیاد رویش در رشته‌های اتللو، جنگا، پنتاگو، لیوان چینی و روبیک برگزار شده است، گفت: داوران به صورت متمرکز در محل تعیین شده برای برگزاری مسابقات حضور دارند و هر بازی در یک تماس سه نفره شامل هر دو شرکت کننده و داور انجام می‌شود که مسابقات بصورت ویدئو کال و در بستر اپلیکیشن واتساپ در حال برگزاری است.
عظیمی با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی و بازآموزی ویژه داوران و مربیان قبل از شروع مرحله استانی اضافه کرد: ۲۵ داور در این دوره از المپیاد در رشته‌های مختلف به داوری مسابقات می‌پردازند.
وی بیان کرد: از نفرات اول تا سوم مرحله استانی در برنامه اختتامیه المپیاد با جوایز نفیس تقدیر خواهد شد و بقیه شرکت‌کنندگان نیز گواهی حضور در مسابقات را دریافت خواهند کرد.

این مسابقات در رشته‌های اتللو، پنتاگو، جنگا، روبیک و لیوان چینی ویژه دانش‌آموزان دور اول و دوم ابتدایی و دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه برگزار می‌‌شود و به طور تقریبی در هر رشته و هر مقطع بیش از 150 نفر شرکت کننده وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار