دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در کانون های مساجد گیلان اکران می شود

رشت (پانا) - حجت الاسلام رضوانی‌نژاد از اکران فیلم‌های دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در کانون‌های منتخب مساجد گیلان خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در کانون های مساجد گیلان اکران می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با بیان اینکه دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار گیلان به‌صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در آستانه میلاد حضرت زهرا (س) و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان میزبان این جشنواره مردمی هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان ادامه داد: فیلم‌های برگزیده دوازدهمین جشنواره عمار در کانون‌های فرهنگی هنری منتخب سراسر استان اکران می‌شوند.

وی با بیان اینکه جشنواره عمار از جنس مردم و برپایه دغدغه‌های مردمی است تصریح کرد: این جشنواره با هر قشر و طبقه‌ای از دانش‌آموز تا دانشجو و میانسال ارتباط برقرار می‌کند و ظرفیت خوبی برای فرهنگ‌سازی و آشنایی با فرهنگ‌های بومی کشور است.

رضوانی نژاد با اشاره به مستند زنان جبهه شمالی که در افتتاحیه این جشنواره اکران می شود خاطرنشان کرد: تلاش می شود تا این مستند که روایتی از زنان پشت جبهه در حوالی رودسر گیلان است که برای رزمندگان در جبهه شال و کلاه می‌بافتند و مربا می‌پختند و موفق به دریافت لوح افتخار دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار شد، در مساجد نیز اکران شود.

برگزاری جشن انقلاب، نشست‌های بصیرتی، اجرای سرود، تقدیر از چهره‌های مردمی فعال در کانون‌های مساجد و برگزاری مسابقات قرآنی، کتابخوانی، فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در ایام الله دهه فجر است که مورد اشاره رضوانی نژاد قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار