دیدار فرماندار بوشهر با خانواده شهدا وایثارگران

بوشهر(پانا) - فرماندار بوشهر خانواده مکرم شهدا را از سرمایه‌های اجتماعی کشور برشمرد و بر تکریم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد. ‎

کد مطلب: ۱۲۴۹۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار فرماندار بوشهر با خانواده شهدا وایثارگران

صالح رحیمی فرماندار بوشهر به اتفاق مهدی عابدی معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرمانداری شهرستان بوشهر و رئیس بنیاد شهید و مشاور فرماندار در امور ایثارگران، با خانواده معظم شهید عیسی قاسمی و جانباز سرافراز شهریار چمنی دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، بر تکریم و دلجویی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد.
نماینده عالی دولت در این شهرستان خانواده مکرم شهدا را از سرمایه‌های اجتماعی کشور برشمرد و تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مشاهده این صبر و صلابت، برای مسئولان روحیه بخش و امید‌آفرین است و مسئولان را به کار و تلاش بیشتر تشویق می‌کند.
فرماندار بوشهر با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند افزود: رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.
فرماندار بوشهر اظهار کرد: مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد، هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار