در ویژه برنامه هوای پاک عنوان شد:

محیط زیست، زمین و هوا؛ امانتی نزد ما است

تهران(پانا) - مدیر دبستان فرزانه ۳ منطقه یک در ویژه برنامه پیشتاز برای داشتن هوای پاک محیط زیست را امانتی گرانبها نزد مردم اعلام کرد که باید آن را به سلامت به نسل های آینده تحویل داد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
محیط زیست، زمین و هوا؛ امانتی نزد ما است
برنامه نمادین روز هوای پاک با همکاری دانش آموزان پیشتاز دبستان فرزانه ۳ در منطقه یک با مساعدت نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی شمیرانات و آتشنشانی برگزار شد.
در این برنامه نمادین دانش آموزان پیشتاز با شعار پیشتاز برای داشتن هوای پاک با در دست داشتن پلاکاردها، بادکنک و دست سازه های مرتبط با هوای پاک اهمیت موضوع هوای پاک وحفظ محیط زیست را به شهروندان تهرانی یادآوری کردند.
در بخشی از این برنامه که با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا شد دوچرخه سواران پیشتاز با حمل پلاکارد های حاوی ضرورت اهمیت به هوای پاک و راه‌های کمک به این مسئله مهم را به شهروندان یادآوری کردند.
علی فتحی مدیر دبستان فرزانه ۳ در حاشیه این برنامه و در گفت و گو با پانا اظهار کرد: روز هوای پاک یک برنامه نمادین است. هر چند که همه روزهای ما باید روز حفاظت محیط زیست و هوای پاک باشد.
وی افزود: هدف از اجرای این برنامه حساس تر کردن جامعه در رابطه با اهمیت هوای پاک و محیط زیست سالم است. موضوع حفظ محیط زیست و هوای پاک متاسفانه مغفول واقع شده است و باید از دوران کودکی وسنین دبستان فرهنگ سازی انجام شود و کودکان را با اهمیت موضوعات محیط زیست و هوای پاک آشنا کرد.
فتحی در ادمه تصریح کرد: در آینده همین کودکان هستند که مدیریت های کلان کشور را در دست می گیرند. خودروسازان آینده، مخترعین و مسئولان آینده کشور همین دانش آموزان امروز هستند.
وی افزود: کودکان امروز شهروندان آینده هستند که سهم بزرگی در حفاظت از محیط زیست بر عهده دارند و خواهند داشت.
در پایان مدیر دبستان فرزانه ۳تاکید کرد: محیط زیست، زمین و هوا ارث ما نیست، بلکه امانتی است نزد ما برای تحویل به نسل های آینده و متعلق به آیندگان است و همه ما موظف هستیم از این نعمت های بزرگ الهی به درستی استفاده کنیم و به سلامت تحویل نسل های آینده دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار