افتتاح دبیرستان برکت امام خمینی (ره) از سوی وزیر آموزش و پرورش

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با حضور در شهرستان نطنز، یک دبیرستان ۹ کلاسه خیر‌ساز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۴۹۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دبیرستان برکت امام خمینی (ره) از سوی وزیر آموزش و پرورش

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، در حاشیه سفر به کاشان، با حضور در شهرستان نطنز، دبیرستان خیرساز امام خمینی(ره) را افتتاح کرد.

این دبیرستان در زیربنایی به متراژ ۱۷۷۱ متر مربع ساخته شده که دارای ۹ باب کلاس درس، ۱ باب سالن چند منظوره، ۳ باب آزمایشگاه، ۱ باب کتابخانه و ۴ باب اتاق اداری است که با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و ۴۰ میلیارد ریال از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان ساخته شده است.

شایان ذکر است در این مراسم، رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس، جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، فیروزی نماینده مردم شهرستان‌های نطنز، قمصر و بادرود، ظریفی فرماندار شهرستان نطنز و مردم این شهرستان حضور داشتند.

خشت گذاری «مدرسه شهیدان بارفروش»

نوری در ادمه سفر خود به کاشان، مدرسه «شهیدان بار فروش» را خشت گذاری کرد.

بر اساس این گزارش، مدرسه «شهیدان بارفروش»، با زیر بنای ۸۰۰متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰میلیارد ریال که توسط خیر مدرسه ساز «کبری حسین زاده حلاج»، مادر شهیدان محسن، علی اصغر، حاج محمدرضا و جواد بارفروش به صورت مشارکتی با دولت ساخته خواهد شد.

شایان ذکر است؛ این مدرسه دارای ۶کلاس، یک سالن چند منظوره، یک آزمایشگاه و یک کتابخانه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار