ایمن‌سازی حیاط مدرسه و وسایل ورزشی موجود در حیاط آموزشگاه

بیرجند (پانا) - آموزگار تربیت‌بدنی دبستان علامه حلی 1 گفت به منظور جلوگیری از صدمات و حوادث احتمالی برای دانش‌آموزان در زنگ تفریح و ساعت درس تربیت بدنی ایمن‌سازی حیاط و وسایل ورزشی موجود در محوطه آموزشگاه انجام شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ایمن‌سازی حیاط مدرسه و وسایل ورزشی موجود در حیاط آموزشگاه

جواد مهدوی نیا، آموزگار تربیت بدنی دبستان علامه حلی 1 گفت : حیاط مدارس مکانی است که دانش آموزان از آن برای تفریح ، بازی و استراحت کردن استفاده می‌کنند، بنابراین باید از ایمنی کافی برخوردار باشد.
وی افزود: بخشی از حضور دانش آموزان در حیاط مدرسه مربوط به درس تربیت بدنی و ورزش دانش آموزان است و ممکن است در حین ورزش یا دویدن با برخی موانع برخورد داشته باشند.
وی ادامه داد: ایمن سازی حیاط مدرسه و وسایل ورزشی به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی برای دانش آموزان در هنگام اجرای درس تربیت بدنی و فعالیت های فوق برنامه ورزشی و همچنین کیفیت بخشی به ساعات درس تربیت بدنی انجام شده است.
مهدوی نیا خاطرنشان کرد: برای ایمن سازی، میله های پرچم، ستون های مربوط به سکوی مراسم صبحگاه و همچنین دروازه های ورزشی مدرسه با فوم ابری پوشیده شده تا در صورت برخورد دانش آموزان با آنها در زنگ تفریح و ساعت درس تربیت بدنی شاهد کمترین حادثه احتمالی برای دانش آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار