دمای نقده به منفی 23 درجه سانتیگراد رسید

ارومیه (پانا) - کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی اعلام کرد شهرستان نقده در 24 ساعت گذشته با منفی 23 درجه سانتیگراد دما سردترین شهر استان بوده است.

کد مطلب: ۱۲۴۹۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دمای نقده به منفی 23 درجه سانتیگراد رسید

یاسر اشتاد در گفت وگو با پانا افزود: دمای ارومیه بین منفی 15 و منفی 5 درجه سانتی گراد در نوسان بود و شهرستان پلدشت گرم ترین شهر استان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته بارش چشمگیری در استان ثبت نشده است بیان کرد: افزایش ابر و بارش برف برای استان از روز جاری پیش بینی می شود که همراه با وزش باد خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: روز پنجشنبه هوای استان ابری، مه آلود، همراه با بارش برف و کاهش دما خواهد بود که لازم است شهروندان تجهیزات ایمنی را برای خودروهای خود به کار بندند.

اشتاد با توصیه به شهروندان آذربایجان غربی گفت: با توجه به پیش بینی بارش برف لازم است از تجهیزات زمستانی برای تردد در جاده های کوهستانی استفاده شود.

وی از کوهنوردان خواست تا اطلاع ثانوی از صعود به ارتفاعات خوددداری کنند و کشاورزان و گلخانه داران نیز نسبت به تنظیم سیستم گرمایشی گلخانه ها اقدام کنند.

دمای هوای آذربایجان غربی در هفته جاری 10 درجه سانتی گراد کاهش یافته است که برودت هوا و بارش برف موجب شده تا در هفته جاری آموزش های حضوری در مدارس این استان تعطیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار