مدیر سازمان دانش‌آموزی البرزدر بازدید از کارگاه آموزشی مربیان پیشتاز:

رویکرد فعالیت‌های تشکیلات پیشتازان، تربیتی و اجتماعی است

کرج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز هنگام بازدید از کارگاه آموزشی مربیان ارشد پیشتاز گفت رویکرد اساسی و ماهیت برنامه‌ها و فعالیت‌های تشکیلات پیشتازان تربیتی و اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۲۴۹۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد فعالیت‌های تشکیلات پیشتازان، تربیتی و اجتماعی است

محسن صادقیان عنوان کرد: تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی متشکل از افراد داوطلب، متعهد و وفادار به هویت اسلامی و ایرانی است که می کوشد از طریق آموزش و توانمند سازی و ایجاد شایستگی های پایه در راستای ارتقای صفات تربیتی و جامعه پذیری اعضا گام بردارد.

صادقیان در تشریح اهداف این گارگاه بیان کرد: برنامه ریزی منسجمی تا پایان سال تحصیلی برای آموزش های مستمر و تخصصی مهارت ها و دانش تشکیلاتی اعضا و مربیان در سطح استان و مناطق صورت گرفته است.

مدیر سازمان دانش آموزی در ادامه اضافه کرد: کارگاه های آموزشی در چهار مهارت هویت و صف جمع، امداد و نجات، مخابره و جهت یابی و چوب و طناب در کنار آموزش مهارت های دیگری چون فریادهای شادی، کارآفرینی، فن بیان و امور معرفتی و اخلاقی تشکیل و اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بازگشایی تدریجی مدارس، افزایش ضریب نفوذ تشکیلات، تولید محتوا و غنی سازی تربیت اجتماعی دانش آموزان از اولویت های برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی است.

شایان ذکر است در فرایند ساماندهی پیشتازان در سال تحصیلی جاری تعداد 107 هزار دانش آموز پیشتاز،بیش از سه هزار و پانصد مربی درسطح هزار و نهصد مدرسه دراستان ثبت و جذب شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار