مریم سلطانی:

رسالت اصلی پانا تربیت دانش‌آموز خبرنگار به صورت کیفی است

گلستان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان تاکید کرد رسالت اصلی مجموعه خبرگزاری پانا انعکاس اخبار حوزه آموزش و پرورش و تربیت دانش‌آموز خبرنگار به صورت کیفی است.

کد مطلب: ۱۲۴۸۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رسالت اصلی پانا تربیت دانش‌آموز خبرنگار به صورت کیفی است

مریم سلطانی، مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان بیان کرد: با توجه به اینکه رسالت اصلی مجموعه خبرگزاری پانا انعکاس اخبار حوزه آموزش و پرورش و تربیت دانش‌آموز خبرنگار به صورت کیفی است، به این منظور دوره هایی تحت عنوان تربیت مدرس شهرستانی و استانی پانا به صورت مجدد در استان گلستان برگزار شد تا بتوانیم در راستای آن دانش آموزان علاقه‌مند و مستعد را شناسایی کرده و گامی به سوی پیشرفت این آینده سازان برداریم.
وی ادامه داد: جهت اجرایی کردن بسته تحولی پانا، باید مدرسانی با انگیزه و با سواد رسانه ای قوی داشته باشیم تا در جذب، آموزش و نگهداشت دانش آموز خبرنگار کوشا باشند.
سلطانی افزود: با هدف هر مدرسه، یک خبرنگار، دوره های آموزشی به صورت حضوری و مجازی در بستر شبکه شاد برای دانش آموزان علاقمند در طول سال تحصیلی در حال برگزاری است تا بتوانیم دانش آموزانی پرسشگر، مطالبه گر و آگاه به مسائل روز جامعه تربیت کنیم.
بدون شک رسالت عام و اصلی رسانه ها اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و مطالبه گری است که حق مردم است و پانای گلستان و جامعه بزرگ و کم توقع خبرنگاری استان با تمام وجود و به مدد بضاعت خویش در راستای تحقق این وظایف خالصانه کوشیده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار