مراسم تجلیل از دانش‌آموزان مقام‌آور المپیاد رویش در ناحیه 4 شیراز 

شیراز (پانا) - مراسم تجلیل از دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله استانی المپیاد رویش با حضور مسوولان آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی ناحیه 4 شیراز در کانون سمیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از دانش‌آموزان مقام‌آور المپیاد رویش در ناحیه 4 شیراز 

در این مراسم مسوول سازمان دانش‌آموزی ناحیه 4 شیراز در جمع دانش‌آموزان ضمن خیر مقدم و عرض تبریک به آنان گفت: بازی‌های فکری باعث پرورش استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت قوه خلاقیت، ایجاد آرامش ذهنی و رشد اجتماعی دانش‌آموزان می‌شود.

حمیدرضا رستمی بیان کرد: در این المپیاد از بین برگزیدگان مرحله آموزشگاهی المپیاد بازی‌های فکری سرگرمی، ۱۳۲۰ دانش‌آموز در رشته‌های مختلف شرکت کردند و از بین آنان تعداد ۱۴۸ نفر مقام اول تا سوم را سطح ناحیه کسب کردند و به مرحله استانی راه یافتند.
رییس آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز نیز در ادامه ضمن تقدیر از مجموعه فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی و همکاران در این حوزه گفت: «رویش یعنی روییدن، یعنی رشد کردن استعدادهای دانش‌آموزان» که این امر در سایه حمایت مربیان و داوران ما که راهبران آموزشی هستند محقق می‌شود و دانش‌آموزان به بهترین جایگاه می‌رسند و افتخارآفرینی می‌کنند.
شاعلی بیان کرد: استعدادهای نهفته در وجود همه دانش‌آموزان ما وجود دارد و توسط مربیان سازمان دانش‌آموزی بالقوه و بالفعل می شود.
وی افزود: من خودم در المپیاد رویش شاهد حضور دانش‌آموزان و شور و نشاط آنان از نزدیک بودم و داوران ما که بسیار خوب بازی‌ها را قضاوت کردند و با داوری اساسی، محوری، کاربردی و عملکردی تعداد ۱۲۸ نفر مقام اول تا پنجم در ۵ رشته به مرحله استانی راه یافتند و باعث افتخار ناحیه 4 هستند.
در پایان این مراسم از تمامی مقام‌آوران رتبه اول تا سوم هر رشته در این المپیاد تجلیل و تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار