جام ملت‌های زنان آسیا؛ رنگ پیراهن دختران ایران در مرحله گروهی مشخص شد

تهران (پانا) - نشست هماهنگی تیم‌های شرکت‌کننده در گروه A رقابت‌های  جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا 2022 به صورت آنلاین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
جام ملت‌های زنان آسیا؛ رنگ پیراهن دختران ایران در مرحله گروهی مشخص شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هماهنگی تیم های شرکت کننده در گروه A رقابتهای جام ملت های فوتبال بانوان آسیا 2022 به صورت آنلاین با حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.

در این نشست آخرین قوانین و مقرات مربوط به این رقابتها توسط مسئولین برگزار کننده و ناظر داوری برای سرپرستان ارائه شد. همچنین، رنگ لباس تیم ها توسط سرپرستان به تایید مسئولین برگزار کننده مسابقات رسید.

برهمین اساس ملی پوشان کشورمان در اولین دیدار خود که روز پنجشنبه 30 دی ماه ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه دی وای پاتیل شهر ناوی مومبای برگزار می شود، با لباس سفید به مصاف آبی پوشان هند می روند.

دومین مسابقه تیم ملی فوتبال بانوان ایران برابر چین روز یکشنبه 4 بهمن 13:30 به وقت تهران در حالی در ورزشگاه مومبای شهر بمبئی برگزار می شود که ملی پوشان کشورمان با لباس قرمز رنگ به مصاف سفیدپوشان چین می روند.

آخرین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی مقابل چین تایپه روز چهارشنبه 6 بهمن از ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه دای وای پاتیل شهر ناوی مومبای در حالی برگزار می شود که ملی پوشان ایران با لباس قرمز رنگ برابر آبی پوشان چین تایپه به میدان می روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار