سعید حسین‌پور:

بدنبال تجربه جدید بودم که لژیونر شدم؛ یک روز به پرسپولیس برمی‌گردم

تهران (پانا) - بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران که به تازگی لژیونر شده است تاکید کرد که یکبار دیگر به پرسپولیس بازخواهد گشت.

کد مطلب: ۱۲۴۸۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بدنبال تجربه جدید بودم که لژیونر شدم؛ یک روز به پرسپولیس برمی‌گردم

به گزارش برنا، سعید حسین‌پور، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، درباره پیوستنش به تیم دسته دومی آئو کاوالا یونان گفت: پس از رسیدن این پیشنهاد و بررسی شرایط تصمیم گرفتم تجربه جدیدی را در فوتبالم پشت سر بگذارم و این پیشنهاد را پذیرفتم و امیدوارم بتوانم در این تجربه تازه شرایط خوبی را رقم بزنم و بتوانم موفقیت های جدیدی را به دست آورم.

وی در مورد زمان حضور در یونان برای عقد قرارداد نهایی با تیم جدید تاکید کرد: در حال حاضر به دنبال نهایی کردن مجوز اقامتم هستم و فکر می‌کنم حداکثر تا چند روز دیگر زمان دقیق سفرم به یونان مشخص شود.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد شرایط بد تیمش در جدول رده بندی دسته دوم یونان افزود: در ابتدای فصل مشکل مالیاتی که برای تیم به وجود آمده بود، امکان ثبت قرارداد بازیکن را از مسئولان این باشگاه گرفته بود و تیم با حداقل بازیکن و مشکلات مهره ای زیادی کار خود را در این فصل آغاز کرد. البته در ادامه و پس از چند هفته ناکامی، اضافه شده الکس نوری به کادر فنی مسئولان را به تغییر شرایط امیدوار کرده و این تیم در دو بازی اخیر پس از 7 باخت متوالی، 2 تساوی را به دست آورده تا امیدواری‌ها برای تغییر شرایط و رویه تیم پررنگ تر شود. همه امیدوار هستند با حضور الکس نوری تیم دچار تغییر و تحولات مثبتی شود و بتواند شرایط را عوض کند.

حسین‌پور درباره برخی انتقادات از او پس از جدایی از پرسپولیس و دور ماندن نیم فصلی‌اش از فوتبال به خبرنگار برنا گفت: من این صحبت‌ها و انتقادات را می‌دیدم. من در سال‌هایی که در پرسپولیس بودم تمام تلاشم را به کار گرفتم که بتوانم مهره موثری برای پرسپولیس باشم. در این مدت به تناوب 10-12 بازی هم برای پرسپولیس انجام دادم و سعی‌ام بر این بود که در زمین حرف‌هایم را بزنم. در هر صورت شرایط ادامه همکاری با پرسپولیس برایم میسر نشد و مجبور به ترک این تیم شدم. پس از جدایی از پرسپولیس هم دو، سه پیشنهاد لیگ برتری داشتم اما شرایط را برای حضور در آن تیم ها فراهم ندیدم.

وی ادامه داد: من دنبال تجربه متفاوت و جدیدی بودم و با رسیدن پیشنهاد بازی در خارج از ایران، فکر کردم این پیشنهاد می‌تواند همان موضوعی باشد که به دنبالش بودم و تمام تلاشم را در تیم جدیدم به کار خواهم گرفت تا شرایط خوبی را در این تجربه متفاوت رقم بزنم. من دنبال این هستم که در سال‌های آینده دوباره به پرسپولیس برگردم و پیراهن این تیم را با افتخار برتن کنم.

حسین‌پور در پایان این گفت‌و‌گو با اشاره به شرایط حال حاضر پرسپولیس گفت: پرسپولیس می‌تواند امسال هم قهرمان شود. فاصله تیم تا صدر جدول پس از پایان نیم فصل سه امتیاز است و پرسپولیس می‌تواند این اختلاف را جبران کرده و به صدر برسد. ثبت ششمین قهرمانی متوالی برای پرسپولیس، موضوع دور از دسترسی نیست و اطمینان دارم پرسپولیس می‌تواند به این مهم دست پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار