رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران خبر داد؛

حل مشکل شهدای آتش‌نشان

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و شورای شهر تهران از حل مشکل شهدای آتش‌نشان پلاسکو خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
حل مشکل شهدای آتش‌نشان

سید جعفر تشکری هاشمی در تذکر خود که به شهدای حادثه پلاسکو اختصاص داشت گفت: این روزها روزهای سخت حادثه پلاسکو و شهادت ۱۶ نفر از فرزندان این کشور است و یاد و نام این عزیزان را گرامی می داریم.

وی ادامه داد: از اولین لحظات این حادثه در کنار خانواده معزز این شهدا بودیم و ما را به عنوان کسی که شاید خادم خود و کسی که دردشأن را لمس می کرد مشکلات خود را با ما در میان می گذاشتند که چرا این آتش نشان ها به طور رسمی شهید خدمت شناخته نشدند و به رغم آنکه در همان مقطع دکتر قالیباف پیگیری داشتند چرا این موضوع محقق نشد.

تشکری هاشمی با اشاره به پیگری های انجام شده که منجر به نتیجه نشد گفت: در چند ماه اخیر خدمت آقای قالیباف رسیدم و طرح مسأله کردم که خانواده ها از این موضوع گله مند هستند و قول دادند که آن را پیگیری می کنند. با ریاست بنیاد شهید جلساتی داشتند و جمع بندی این شد که مجددا خدمت مقام معظم رهبری بروند و برای این شهدا این اجازه را بگیرند که شهید خدمت شناخته شوند.

وی گفت: دقایقی پیش مطلع شدم که مقام معظم رهبری با این موضوع اعلام موافقت کردند و طی این روزها فرمان ایشان از طریق بنیاد شهید به خانواده شهدای آتش نشان ابلاغ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار