سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان:

بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین مبنای هر اقدامی در دستگاه تعلیم و تربیت است

زاهدان (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق اهداف متعالی سند تحول بنیادین مبنای همه تصمیمات و اجرای برنامه‌ها در دستگاه تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۲۴۸۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین مبنای هر اقدامی در دستگاه تعلیم و تربیت است

حسنعلی میرعبدی در دومین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی جاری، بر لزوم تقویت هویت اسلامی و ملی و آشنایی بیش از پیش نوجوانان و جوانان با اهداف و مبانی نظام تاکید کرد و گفت: اجرای معارف اسلامی و تمدن ساز، بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق اهداف متعالی سند تحول بنیادین مبنای همه تصمیمات و اجرای برنامه‌ها در دستگاه تعلیم و تربیت است.
وی افزود: تعالی فرهنگ اسلامی و ملی و پرداختن به این مهم با رویکرد پیاده کردن منویات مقام معظم رهبری، روز به روز باید در دستگاه فرهنگ ساز آموزش و پرورش توسعه یابد و ترویج آن یک اصل مهم و وظیفه ذاتی همه ما خواهد بود.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف و رویکردهای سازمان دانش آموزی در حوزه فعالیت‌ها و برنامه‌های جاری آن گفت: تربیت دانش آموزانی در تراز اهداف سند تحول بنیادین و تربیت تمام ساحتی، امروز بیش از پیش مهم و مورد نظر است.
میر عبدی با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارکه فجر و ضرورت برنامه ریزی در راستای اجرای برنامه ها و فعالیت های این ایام، خاطرنشان کرد: همه حوزه ها و بخش های مختلف به ویژه حوزه پرورشی و فرهنگی و سازمان دانش آموزی محوریت اجرای صحیح و مطلوب برنامه های این ایام را تدبیر و مدیریت کنند.
وی موضوع نمایش فیلم "مرد نقره ای" که به تایید مراجع ذی‌صلاح فرهنگی در سطح کشور رسیده را در بین دانش آموزان با لحاظ کردن همه جوانب و به کارگیری تدابیر لازم به صورت کاملاً اختیاری، با هماهنگی شورای مدرسه و انجمن اولیا و مربیان مدارس و با هدف روشنگری و تبیین اهداف این فیلم، مورد تاکید قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار