با حضور معاون سازمان نوسازی مدارس کشور انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی ۷ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان

تهران (پانا) - عملیات اجرایی ۷ پروژه آموزشی در شهرستان‌های خاش، تفتان، سوران و مهرستان سیستان و بلوچستان با حضور معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی ۷ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، عملیات ساخت هفت پروژه آموزشی شامل سه مدرسه شبانه‌روزی در شهرستان‌های تفتان، خاش و سوران؛ دو هنرستان در شهرستان مهرستان و دو مدرسه در شهرستان خاش آغاز شد.

داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور در آیین کلنگ زنی مجتمع شبانه‌روزی دانش آموزی عشایری شهرستان سوران گفت: یکی از کارهای اصلی در طی این سال‌ها که در سازمان نوسازی مدارس شکل گرفته رسیدگی به فضاهای آموزشی عشایری کشور است.

وی اظهار داشت: اولویت ما در سال ۱۴۰۰، ساماندهی و احداث فضاهای آموزشی عشایری است، امروز که در خدمت شما هستیم این پروژه ها آغاز شده است و امیدواریم که با توجه به تامین اعتبار خوبی که صورت گرفته و با کمک همکاران ما در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان این پروژه ها در اسرع وقت انجام شود.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: در خصوص ساماندهی وضعیت آموزشی دانش آموزان عشایر، علاوه بر بهبود وضعیت مدارس عشایری، احداث مدارس شبانه روزی است بر اساس بررسی‌های کارشناسان در دستور کار قرار گرفته است.

ورناصری احداث هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش را نیز از جمله اقدامات دیگر برشمرد و گفت: امیدواریم با توجه ویژه ای که دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این موضوع دارند، توسعه هنرستان‌ها در استان سیستان و بلوچستان هر چه سریعتر عملیاتی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار