«محمود نقوی» سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان شد

تهران (پانا) - طی حکمی از سوی وزیرآموزش‌ و پرورش، «محمود نقوی»، «سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان» شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
«محمود نقوی» سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان شد

متن حکم یوسف نوری، به شرح زیر است:

جناب آقای محمود نقوی

نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی در آموزش و پرورش، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان» منصوب می شوید.

امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویّات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و پیگیری سیاست های ریاست محترم جمهور، با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سندتحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان ها، در تحقق برنامه های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید.

در این راستا، رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و«قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است.

توفیق روزافزون جناب عالی را در انجام وظایف محوّل، از خداوند متعال مسألت دارم.

شایان ذکر است؛ «محمود نقوی»، با 29 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش، دارای فوق لیسانس رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی بوده و در حال حاضر دانشجوی دکتری رشته ادیان می باشد.

وی در کارنامه شغلی و فعالیت های مدیری خود، مدیر آموزگار ابتدایی، مربی پرورشی در شهرستان فامنین، سرگروه پرورشی شهرستان فامنین و برتر استانی، دبیر ستاد اعتلای دروس دینی و قرآن و عربی شهرستان فامنین، مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان فامنین همدان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین، مسئول مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، مدیر مدرسه غیر دولتی متوسطه اول ناحیه یک همدان، معاون پرورشی دبیرستان موحدین ناحیه 5 کرج، مدیر دبیرستان بزرگسالان شهدای انقلاب ناحیه 5 کرج، رییس کمیته کیفیت بخشی مدارس و مراکز غیردولتی ناحیه 5 کرج و کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوم ناحیه 5 کرج را ثبت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار