سرپرست فرمانداری بهاباد:

خانواده‌های شهدا و ایثارگران بزرگترین سرمایه های انقلاب هستند

بهاباد (پانا) - سرپرست فرمانداری بهاباد در دیدار با مادران چند شهید در این شهرستان، تکریم خانواده شهدا را وظیفه کلیه مسئولین عنوان کرد و گفت خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند.

کد مطلب: ۱۲۴۸۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
خانواده‌های شهدا و ایثارگران بزرگترین سرمایه های انقلاب هستند

علیرضا تیموری به اتفاق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی و مسئولین بنیاد شهید در دیدار با خانواده چند شهید در بهاباد ضمن قدردانی از زحمات مادران شهدا بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم مادران شهدا تاکید کرد و گفت: مسئولین هر چقدر در این نظام و انقلاب تلاش کنند به کاری که شهدا برای این انقلاب کرده اند نمی‌رسد.

سرپرست فرمانداری بهاباد افزود: خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد شهدا اشاعه دهنده ارزش های ایثار و پایداری در جامعه است و دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

تیموری بیان کرد: تکریم مادران شهدا، تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر مادران و همسران شهدا صبر و استقامت خود را نشان نمی دادند، شوق جهاد در راه خدا و شهادت در دل مردها می خشکید و این گونه نمی جوشید.

سرپرست فرمانداری بهاباد عنوان کرد: مجاهدت و جانفشانی شهیدان و دلاوری‌های رزمندگان و مقاومت و فداکاری مادران و همسران گرانقدر شهدا، رهبری و هدایت حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری موجب پیروزی انقلاب اسلامی و سرافرازی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

وی با اشاره به زندگی سراسر نور بهترین زنان عالم، افزود: بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و ام البنین و حضرت زینب (س) با پاکدامنی و حجاب و صبر و ایثار و همراهی و اطاعت محض با امام و پیشوای خود موجب شناخته شدن، ترویج و زنده نگهداشن دین اسلام شدند و امروز هم مادران ارزشمند و صبور و همسران فداکار و مقاوم شهدا به پیروی و آموختن درس از این بزرگان همواره با پیروی از ولایت، پرچمداران راه حقیقی شهدا و ارزش ها و آرمان های مقدس آنان هستند و خواهند بود و به آن مفتخرند.

علیرضا تیموری با مادران شهید محمدعلی حاتمی و شهید محمد مهدی بهابادی و شهید محمدرضا صادق زاده دیدار و گفتگو کرد.

شهرستان بهاباد در دفاع مقدس 156 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

خبرنگار: حمیدرضااخوان بهابادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار