کسب رتبه برترکشوری شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه

 کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان در پیامی هفته شوراها و کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش استان در کشور را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۴۸۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برترکشوری شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه

مجید یزدان‌پناه ضمن تبریک فرا‌رسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش، گفت: بی‌شک زیرساخت قانونی شوراهای آموزش و پرورش و دیگر اسناد بالادستی موجود در این زمینه از جمله سند تحول بنیادین می‌تواند با بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی در تحقق اهداف مقدس تعلیم و تربیت و انجام اقدامات موثر در راستای عملیاتی کردن بخش سوم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی زمینه مشارکت حداکثری مردم را در اداره امور کشور و هم‌چنین عمومی کردن مسائل آموزش و پرورش فراهم کند.

وی افزود: براساس ارزیابی‌های صورت گرفت در جهت میزان تحقق اهداف و ماموریت‌های شورای آموزش و پرورش استان‌های مختلف کشور توسط اداره کل شوراهای وزارت متبوع، شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه حائز مقام برتر در سطح کشور شد.

در پایان یزدان‌پناه کسب مقام برتر در زمینه‌ شوراهای آموزش و پرورش را به تمامی دست‌اندرکاران این امر از جمله مقام عالی وزارت، استاندار استان کرمانشاه، رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، اعضای شورای آموزش و پرورش و اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار