مسئول سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

سازمان دانش‌آموزی مکانی امن برای رشد باورهای دانش‌آموزان است

کرمان(پانا) - مسئولین سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در دیدار با سرپرست آموزش وپرورش ناحیه 2 کرمان به اهمیت پیوند بین ادارات شهرستان‌ها، مناطق و نواحی تاکید کرد و سازمان دانش‌آموزی را مکانی امن برای رشد باورهای دانش‌آموزان دانستند.

کد مطلب: ۱۲۴۸۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی مکانی امن برای رشد باورهای دانش‌آموزان است

اولین جلسه دیدار صمیمی با سرپرست آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان با حضور معاونین مالی و تشکیلات، مسئول خبرگزاری پانا، معاون پرورشی ناحیه، مسئول و کارشناس سازمان دانش آموزی ناحیه 2 برگزار شد و در این جلسه به تبیین اهداف سازمان دانش آموزی پرداخته شد.

در این دیدار مسئول خبرگزاری پانا ضمن ارائه گزارش فعالیت سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا گفت: سازمان دانش آموزی با تلاش کارشناسان شهرستان ها و مناطق و سازمان مرکز رشد قابل وصفی داشته و در این خصوص با ارائه برنامه های مختلف شاهد حضور بیش از پیش دانش آموزان در این مرکز هستیم.

حمید رضا کرمی افزود: در سال های قبل از کرونا با حضور در شهرستان ها و مناطق دوره های آموزش خبرنگاری را برگزار و بیش از 5000 خبرنگار را آموزش داده ایم.

وی گفت: سازمان دانش آموزی آمادگی کامل جهت برگزاری هر گونه دوره و کلاس را دارد و در خصوص تولید محتوا تیم بسیار قوی و توانمندی از دانش آموزان در حال انجام فعالیت هستند.

در ادامه معاون مالی سازمان دانش آموزی استان کرمان ضمن ابراز خرسندی از انتخاب سرپرست آموزش و پرورش ناحیه2 گفت: اگر از ظرفیت سازمان دانش آموزی استفاده شود شاهد خواهید بود مدارسی پویا و شاداب خواهیم داشت.

علی تاج الدینی گفت: برگزاری کلاس های مختلفی مانند: مجری گری، خبرنویسی و کلاس های هنری بخشی از فعالیت هایی است که در سازمان دانش آموزی برگزار می شود و دانش آموزان با انگیزه در این دوره ها شرکت می کنند.

وی افزود: در زمان کرونا نیز ما با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد حضور پرشور دانش آموزان بودیم و این نشان از جذابیت مجموعه سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار