شور و هیجان در سیستم آموزش و پرورش باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کند

کرمان (پانا) - سرپرست آموزش وپرورش ناحیه 2 کرمان در دیدار با کارشناسان سازمان دانش‌آموزی استان کرمان گفت باید از ظرفیت سازمان دانش‌آموزی جهت ایجاد انگیزه در نسل جوان کمال استفاده را برد و شور و هیجان در سیستم آموزش و پرورش باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

کد مطلب: ۱۲۴۸۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شور و هیجان در سیستم آموزش و پرورش باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کند

محمدرضا شکوهیان گفت: فعالیت‌های سازمان دانش آموزی در راستای سند تحول بنیادین است و اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان آمادگی کامل جهت هر گونه همکاری با این سازمان را دارد و امیدوارم در آینده تشکیلات سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا در مدارس پایگاهی جهت فعالیت داشته باشند.

وی افزود: کشف خلاقیت ها به مجموعه آموزش و پرورش کمک بزرگی خواهد کرد و همچنین باعث رشد باورهای دانش آموزان نیز خواهد شد.

شکوهیان گفت: دانش آموزان فعال را شناسایی و از آنها حمایت کنید و هدف سند تحول بنیادین که جامعه سالم است را مدنظر قرار دهید و فرمایشات مقام معظم رهبری را در گام دوم انقلاب نصب العین قرار داده و فرهنگ سلیمانی را در زندگی جاری و ساری کنیم.

وی ضمن اشاره به عدم تفکیک تعلیم و تربیت گفت: مشکلی که در مدارس وجود دارد فرهنگ کتاب خوانی است که در روزهای آینده با افتتاح پایگاه های کتابخوانی این موضوع پیگیری خواهد شد و در این خصوص به حمایت سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا نیاز داریم و باید به دانش آموزان انگیزه داد تا در عرصه های مختلف با شور و هیجان شرکت کنند.

وی سازمان دانش آموزی را به عنوان یکی از بخش های فعال و توانمند آموزش و پرورش دانسته و افزود: با برنامه ریزی دقیق می توان به همه اهداف رسید و باید خروجی کار را هم مد نظر قرار داد. دانش آموزانی که به رتبه های برتر رسیده اند را شناسایی و جهت ایجاد انگیزه در بقیه دانش آموزان آنها را معرفی کنیم.

شکوهیان گفت: بر این باوریم که دانش آموزان توانمند باید جایگاه خود را پیدا کنند و مدیران مدارس، معاونین و مربیان پرورشی باید در خصوص استعدادیابی تلاش مضاعف داشته باشند.

در انتها سرپرست آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان با اهداء شال تشکیلاتی عضو افتخاری سازمان دانش آموزی استان کرمان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار