جاده زنجان -تهم - چورزق بازگشایی شد

زنجان (پانا) - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت راهداران، زنجان - تهم - چورزق را بازگشایی کردند، تردد در جاده‌های استان با همراه داشتن زنجیر چرخ امکانپذیر است.

کد مطلب: ۱۲۴۸۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
جاده زنجان -تهم - چورزق بازگشایی شد

جواد یوسفی گفت: هم اکنون کولاک در جاده های کوهستانی استان جریان دارد و تردد با زنجیر چرخ همراه است ولی جاده دندی به تخت سلیمان همچنان مسدود است.

وی یادآور کرد: هموطنان از سفرهای غیرضروری در جاده های استان زنجان خودداری کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی مجهز کنند.

یوسفی تاکید کرد: از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کرده و عجله ای در ادامه مسیر نداشته باشند.

وی اظهار کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی استان زنجان امروز نیز برف همراه با وقوع کولاک تا روز جمعه در استان تداوم دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هموطنان هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و از ترددهای غیرضروری در جاده های استان خودداری کنند.

یوسفی یادآوری کرد: هم اکنون اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار