پیام مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش (۲۴ الی ۳۰ دی) پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

متن پیام «مهین منافی» بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون شک آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین نهاد تربیتی کشور موجب قوام فرهنگ عمومی و تعالی جامعه است و ماموریتی مهم در امتداد رسالت پیامبران عظیم الشان الهی و تحقق منویات مقام عظمای ولایت را بر عهده دارد. این نهاد مهم اجتماعی، کانون انتشار دانایی و مقدمه توانایی است که ضمن تربیت افراد آگاه و پرورش نیروی کار ماهر، می تواند در حوزه های حساس فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی نیز اثرگذاشته، زمینه های وحدت ملی، انسجام اسلامی و نهایتا تقویت اقتدار و عزت کشور را فراهم نماید. از این رو؛ اهتمام به آموزش و پرورش را باید وظیفه ای همگانی دانست و با همتی مضاعف و عزمی جزم، برای تعالی روزافزون آن کوشید.

شوراهای آموزش و پرورش تجلی مشارکت مردم و مسئولین در امر مقدس تعلیم و تربیت کشور است. تشکیل شوراها در راستای تحقق خرد جمعی، مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت رسمی و عمومی و بهره‌گیری از کلیه منابع و امکانات در جهت تاسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و همچنین تسهیل در فعالیت‌های اجرایی در استان‌، شهرستان‌ها در چارچوب تعالیم اسلامی است.

اینجانب به مناسبت سالروز تصویب قانون مترقی تشکیل شورهای آموزش و پرورش (26 دیماه 1372) از مشارکت فعال و هم اندیشی اعضای محترم، اندیشمند و فرهیخته شوراهای آموزش و پرورش در سراسر استان صمیمانه سپاسگزاری می کنم و امیدواریم با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از هم اندیشی اندیشمندان و صاحبنظران معزز استان و با اجرای منویات مقام عظمای ولایت، شاهد مشارکت و همراهی بیشتر مردم و مسئولان در تحقق سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار