فرصتی برای حضور فرهنگیان در جشنواره معلمان هنرمند

کرمان(پانا) - رئیس اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت فرهنگیان با ورود به سایت جشنواره می‌توانند آثار خود را ثبت و از فرصت برابر جهت شرکت در جشنواره استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۲۴۷۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
فرصتی برای حضور فرهنگیان در جشنواره معلمان هنرمند

مهین خدایی در گفت و گو با پانا گفت: هنر گوهری ارزنده و گرانبهاست که خداوند در ضمیر انسان ها نهاد تا به وسیله آن انسان ها در مسیر هدایت قرار گیرند و هنرمند کسی است که از خلاقیت و آفرینش سرشار است و با خلاقیت از این دَر ارزنده خدادادی استفاده می‌کند و جامعه را به پویایی و بلوغ می رساند.

وی تاکید کرد: استان کرمان دیار کریمان خاستگاه هنرمندان و ادیبان ،عارفان و سرداران سرافراز هشت سال دفاع مقدس و دیار مقاومت، شهید سلیمانی و دیار هنرمندان فرهنگی است.

خدایی تصریح کرد: هم اکنون که زمینه رقابت سالم در جشنواره معلمان هنرمند برای شما همکاران فرهنگی هنرمند فراهم شده است انتظار است با تأسی به رهنمودهای رهبر انقلاب و تکیه بر فرهنگ غنی اسلامی، ایرانی در آفرینش و خلق آثار فاخر هنری سربلند باشید و حضور سبز داشته باشید.

وی در ادامه بیان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ با ورود به سایت جشنواره به آدرس :artistteachers.ir است که هنرمندان آثار خود را بارگذاری کنند.

ضمناً یادآور می شود برای شرکت در هر رشته باید به صورت مجزا وارد سامانه شده و کد رهگیری جداگانه دریافت شود. ضروری است قبل از اقدام به ثبت‌نام شیوه نامه جشنواره را از طریق سایت ...جشنواره مطالعه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار