معاون وزیر:

توسعه مجتمع‌های آموزشی در راستای پاسخگویی به ساحت‌های تربیتی است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در آیین تجلیل از خیران مدرسه‌ساز پویش «کرمان دانا» گفت توسعه مجتمع‌های آموزشی و تربیتی طبق سند تحول بنیادین و با توجه به اقتضائات اقتصاد آموزش و پرورش و در راستای پاسخگویی به ساحت‌های تربیتی، از اولویت‌های نوسازی مدارس کشور است.

کد مطلب: ۱۲۴۷۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
توسعه مجتمع‌های آموزشی در راستای پاسخگویی به ساحت‌های تربیتی است

مهرالله رخشانی‌مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش در آیین تجلیل از فعالان اقتصادی استان کرمان سهیم در امر مدرسه‌سازی، و بهره برداری از مجتمع آموزشی حیات طیبه کرمان گفت: مجتمع آموزشی حیات طیبه شهر کرمان یکی از بزرگترین پروژه‌های نوسازی مدارس در جنوب شرق کشور است که این پروژه با زیربنای ۱۵ هزار متر مربع با تعداد ۴۰ کلاس درس دارای سالن ورزشی، زمین‌چمن‌ مصنوعی، آمفی تئاتر، کارگاه و آزمایشگاه نیز است.

وی اظهار کرد: توسعه مجتمع‌های آموزشی و تربیتی طبق سند تحول بنیادین و با توجه به اقتضائات اقتصاد آموزش و پرورش و در راستای پاسخگویی به ساحت‌های مختلف تربیتی، از اولویت‌های نوسازی مدارس کشور است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: افزایش سرانه فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و منطبق با برنامه درسی ملی، با رعایت ضوابط و استانداردهای جهانی مورد تاکید است.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در سند تحول بنیادین عنوان شده است که مدرسه کانون تربیتی محله و تجلی‌بخش حیات طیبه است. بنابراین در طراحی و ساخت این مجتمع آموزشی مدرسه به عنوان محیط دوست داشتنی و شوق‌انگیز برای دانش‌آموزان تلقی شده و زمینه ارائه خدمات موثر در آن پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار