نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با دانش‌آموزان دیلم:

جوان گرایی در عرصه منابع انسانی ضروری است

دیلم (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با دانش‌آموزان و جوانان شهرستان دیلم گفت باید با رویکرد اعتماد و اعتقاد به جوان مومن انقلابی و با دانش و پای کار، در حوزه منابع انسانی تحول اساسی ایجاد شود.

کد مطلب: ۱۲۴۷۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با دانش آموزان و جوانان شهرستان دیلم افزود: جوانان، محور تمرکز تمامی خانواده و جامعه هستند که آینده مدیریت کشور را در دست خواهند داشت.

وی اظهار کرد: توجه نکردن به جوانان یک اشتباه راهبردی است و باید با میدان دادن به آنها، فضای سرمایه‌گذاری را برای جوانان فراهم کرد.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: فرماندار و امام جمعه دیلم با تشکیل شورای عالی جوانان شهرستان، از این ظرفیت در مسائل مختلف بهره ببرند.

وی گفت: با شناسایی جوانان توانمند شهرستان، از آنها در مناصب اجرایی و اداری استفاده شود زیرا که جوانان آینده این منطقه را تنظیم و تامین می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در ساختار اداری باید به سمت تحول بر مبنای جوان گرایی و با محوریت انقلابی و پای کار بودن حرکت کرد تا شهرستان در این زمینه الگو شود.

وی ادامه داد: با همین جوانان باید اندیشه‌ورزی، طراحی، برنامه ریزی و راهبرد تعریف و بستری برای حضور در عرصه تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و مدیریت ایجاد شود.

در این نشست نماینده دانش آموزان دختر و پسر دیلم به بیان مسایل و مشکلات این قشر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار