مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت:

جزئیات آتش‌سوزی در شهرک چرم‌سازی بویین‌زهرا، ۷ نفر مصدوم و مفقود شدند

قزوین (پانا) - رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت در جریان حادثه حریق شهرک چرم‌سازی بویین‌زهرا ۴ مخزن یک شرکت پالایش نفت خام منفجر شده که منجر به مصدومیت یک آتش‌نشان و ۳ کارگر و مفقود شدن ۳ کارگر دیگر شده است.

کد مطلب: ۱۲۴۷۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات آتش‌سوزی در شهرک چرم‌سازی بویین‌زهرا، ۷ نفر مصدوم و مفقود شدند

به گزارش اداره کل اورژانس استان قزوین، سهیل سلطانی رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان قزوین درباره جزئیات جدید به‌دست‌آمده از حادثه انفجار و آتش‌سوزی در شهرک چرم‌ بویین‌زهرا اظهار کرد: در جریان حادثه حریق شهرک چرم‌سازی بویین‌زهرا 4 مخزن یک شرکت پالایش نفت خام منفجر شده که منجر به مصدومیت یک آتش‌نشان، 3 کارگر و مفقود شدن 3 کارگر دیگر شده است.

وی زمان وقوع این حادثه را ساعت 8 و 45 دقیقه دانست و افزود: همچنین در جریان این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان حاضر در محل دچار سوختگی و مصدومیت شده و 4 خودروی سبک هم به دلیل آتش‌سوزی و انفجار از بین رفته‌اند. شدت حریق خیلی‌گسترده است و به همین خاطر همچنان مشغول تلاش برای مهار این آتش‌سوزی بزرگ هستیم.

سلطانی با اشاره به حضور 3 تیم امداد و نجات از طرف جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: 2 نفر از مصدومان حادثه هم از ناحیه دست و قفسه‌ سینه دچار سوختگی شدند و یک نفر هم به دلیل استنشاق دود به تنگی نفس دچار شده که همه مصدومان در حال درمان بالینی هستند.

وی یادآور شد: همه مصدومان را با آمبولانس به پایگاه‌های امداد و نجات و اورژانس شهرک صنعتی آراسنج و همچنین بیمارستان بویین‌زهرا منتقل کرده‌ایم که حال عمومی همه آنها مساعد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار