سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

دانشگاه فرهنگیان بستر تربیت معلمان صالح است

زاهدان (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت ایجاد مدرسه صالح با وجود معلمان صالح امکان پذیر خواهد بود و دانشگاه فرهنگیان بستر تربیت معلمان صالح است.

کد مطلب: ۱۲۴۷۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان بستر تربیت معلمان صالح است

حسنعلی میرعبدی در دیدار و نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با دانشجویان و اساتید منتخب دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: به فرمایش حضرت امام خمینی (ره)، هر اندازه انسان با عظمت باشد، مسئولیتش بیشتر است و چون معلم عظمت زیادی دارد، مسئولیت او نیز سنگین تر است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز معلمان را فرماندهان سپاه پیشرفت می‌داند که نشان دهنده اهمیت و جایگاه این قشر در جامعه است.
میرعبدی ادامه داد: برای تربیت دانش آموز صالح، خلاق، ولایتمدار و مسئولیت پذیر به مدرسه و معلم صالح نیاز داریم و تربیت چنین معلمی در دانشگاه فرهنگیان پیگیری و اجرایی می شود.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: در آموزش و پرورش استان با تمام وجود در اختیار دانشگاه فرهنگیان خواهیم بود و پیگیری های لازم را برای رفع مشکلات خواهیم داشت.
میرعبدی گفت: مهمترین مشکل دانشگاه فرهنگیان، نحوه گزینش اعضای هیئت علمی این دانشگاه است که اگر از طریق فراخوان و مانند سایر دانشگاه صورت پذیرد سبب می شود افرادی به این دانشگاه وارد شوند که شناخت کافی از آموزش و پرورش و موضوعات آن ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار